Γιάνκοβιτς στο Eurohoops: “Οι Legends ήταν ένας λόγος που έπαιξα μπάσκετ”

Της Ιφιγένειας Μπόβολου / info@eurohoops.net

Ένας από τους πολλούς σπουδαίους παίκτες που έδωσαν το «παρών» στη Σύρο για το «8ο Stoiximan AegeanBall Festival», είναι ο Βλάντο Γιάνκοβιτς.

Ο έμπειρος φόργουορντ που σταμάτησε πρόσφατα το μπάσκετ σε επαγγελματικό επίπεδο, συμμετείχε στο event και μίλησε στο Eurohoops.

Σε ερώτηση για το ποιον από τους «Legends» θαύμαζε περισσότερο ως παιδί, ξεκαθάρισε ότι δεν μπορεί να διαλέξει, μιας και όλοι τους και ειδικά η Εθνική Ελλάδος το 2005 που πήρε το Ευρωμπάσκετ, είναι ένας από τους λόγους που ο ίδιος έπαιξε στο άθλημα: «Όλους. Δεν γίνεται έναν. Έχω τον Τσαρτσαρή, έχω τον Διαμαντίδη, τον Πρίντεζη. Όποιος είναι εδώ, έχει κάνει κάτι στον χώρο του μπάσκετ και ειδικά οι πιο μεγάλοι. Ο κύριος Παπαλουκάς. Ο Σπανούλης που δεν είναι εδώ. Εγώ μεγάλωσα με αυτούς του 2005. Αυτοί ήταν ένας λόγος που έπαιξα μπάσκετ. Ότι είδα από κοντά ένα Πανευρωπαϊκό, πώς ξεκινάει όλη η διαδικασία στο Βελιγράδι. Ο λόγος που παίζω μπάσκετ είναι αυτοί».

Κατά τα άλλα, ο Γιάνκοβιτς ρωτήθηκε για το πώς περνά: «Μαγικά. Πανέμορφη η Σύρος. Ο Γιώργος (σ.σ. Πρίντεζης) είναι καταπληκτικός. Ο κόσμος είναι καταπληκτικός. Αυτό που έχει κάνει ο Γιώργος ο Πρίντεζης είναι κάτι μαγικό και ξεχωριστό και τον ευχαριστώ πάρα πολύ που είμαι μέρος αυτού που γίνεται φέτος».

Όσο για το ποιους παλιούς συμπαίκτες του, θα έπαιρνε για να παίξει 3on3, επέλεξε τον Λεωνίδα Κασελάκη και τον Αντώνη Φώτση: «Τον Λεωνίδα Κασελάκη θα έπαιρνα σίγουρα. 100%, γιατί είναι πολύ καλός και στο 3on3 και στο 5on5. Και τον Φώτση».

Τέλος, για το αν ήταν προπονητής και ποιους από τους παρευρισκόμενους στη Σύρο θα διάλεγε για μια πεντάδα, ο Γιάνκοβιτς σχολίασε: «Πρίντεζη στο 4. Νέντοβιτς στο 2. Διαμαντίδη στον άσο. Μπουρούση στο 5 και Φράγκι (σ.σ. Αλβέρτη)».

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post