Του Χάρη Χαμακιώτη / info@eurohoops.net
Ο Νεμάνια Νέντοβιτς είναι ένας από τους σπουδαίους παίκτες που βρέθηκαν στο «8ο Stoiximan AegeanBall Festival» στη Σύρο.
Μιλώντας στο Eurohoops, ο Σέρβος σούτινγκ γκαρντ κλήθηκε μεταξύ άλλων να σχολιάσει την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό.
Συγκεκριμένα, ο Νέντοβιτς μίλησε με τα καλύτερα λόγια: «Καταπληκτικό. Ο σούπερ σταρ επέστρεψε και ελπίζω ο Παναθηναϊκός να μπορέσει να κατακτήσει ξανά το τρόπαιο στην Ευρωλίγκα και ο Ζέλικο είναι σίγουρα ο άνθρωπος για αυτό».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Κατά τα άλλα, ο Σέρβος άσος σχολίασε το αν απολαμβάνει τη διοργάνωση, στην οποία βρέθηκε για πρώτη φορά: «Ναι είναι πολύ ωραία. Πολύ καλή εμπειρία. Επιτέλους είχα την ευκαιρία να έρθω εδώ και να απολαύσω την κάθε στιγμή».
Όσο για το αν του αρέσει η Ελλάδα και αν θα σκεφτόταν να επιστρέψει για να παίξει ξανά εδώ, εξήγησε: «Αγαπώ την Ελλάδα. Σίγουρα. Γιατί όχι. Δεν ξέρεις ποτέ, τι θα συμβεί».
Αναφορικά με το πώς έζησε την πρόσφατη κατάσταση στη Μονακό, τους τελευταίους μήνες, υπογράμμισε: «Όχι μόνο τους τελευταίους μήνες. Η όλη χρονιά ήταν απλώς τρελή. Πολύ ενδιαφέρουσα. Θα χρειαζόμουν μερικές… μέρες για να πω ολόκληρη την ιστορία, αλλά ήταν ενδιαφέρουσα».
Τέλος, ο Νέντοβιτς μίλησε και για το μέλλον του: «Δεν ξέρω. Ακόμα δεν ξέρω. Είναι νωρίς στο καλοκαίρι. Έχω συμβόλαιο με τον Ερυθρό Αστέρα για τη νέα χρονιά (σ.σ. ήταν δανεικός στη Μονακό), αλλά θα δούμε. Νομίζω ότι στις επόμενες εβδομάδες θα ξέρουμε».
Διαβάστε ακόμη:
- Νέντοβιτς στο Eurohoops: “Μεγάλο λάθος που έφυγα από τον Παναθηναϊκό!”
- Ο Παναθηναϊκός έριξε τη βόμβα Ομπράντοβιτς! Η επιστροφή του Βασιλιά, Ζέλικο!!!
- Stoiximan AegeanBall Festival: Η συγκίνηση για την απώλεια της Κανέλλας Χρυσονίδου (video)
- Ράιτ: Επιβεβαίωσε τη μεταγραφή του στην Μπαρτσελόνα!
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.