Ολυμπιακός: Παρελθόν και ο Ντιλικίνα!

Του Παναγιώτη Βλάχου / info@eurohoops.net

Νέα αποχώρηση ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός, ο οποίος μετά το τέλος της συνεργασίας με τον Μουσταφά Φαλ (αλλά και του Γιώργου Τανούλη), αποχαιρέτησε ακόμα έναν Γάλλο, τον Φρανκ Ντιλικίνα.

Ο Γάλλος γκαρντ ανακοινώθηκε από τους “ερυθρόλευκους” τον περασμένο Σεπτέμβρη και αγωνίστηκε σε 24 παιχνίδια στην Ευρωλίγκα, μετρώντας 4.5 πόντους, 1.6 ασίστ και 1.1 ριμπάουντ ανά 16’24”.

Ο Ντιλικίνα είχε συμβόλαιο και για τη σεζόν 2026-27, με τον Ολυμπιακό όμως να είχε την επιλογή του out, την οποία άσκησε και οι δύο πλευρές έβαλαν τέλος στη συνεργασία τους.

Η ανακοίνωσε της ΚΑΕ Ολυμπιακός:

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Φρανκ Νιλικινά.

Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post