Του Παναγιώτη Βλάχου / info@eurohoops.net
Νέα αποχώρηση ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός, ο οποίος μετά το τέλος της συνεργασίας με τον Μουσταφά Φαλ (αλλά και του Γιώργου Τανούλη), αποχαιρέτησε ακόμα έναν Γάλλο, τον Φρανκ Ντιλικίνα.
Ο Γάλλος γκαρντ ανακοινώθηκε από τους “ερυθρόλευκους” τον περασμένο Σεπτέμβρη και αγωνίστηκε σε 24 παιχνίδια στην Ευρωλίγκα, μετρώντας 4.5 πόντους, 1.6 ασίστ και 1.1 ριμπάουντ ανά 16’24”.
Ο Ντιλικίνα είχε συμβόλαιο και για τη σεζόν 2026-27, με τον Ολυμπιακό όμως να είχε την επιλογή του out, την οποία άσκησε και οι δύο πλευρές έβαλαν τέλος στη συνεργασία τους.
Η ανακοίνωσε της ΚΑΕ Ολυμπιακός:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Φρανκ Νιλικινά.
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».
Olympiacos BC announces that it has parted ways with Frank Ntilikina.@FrankLikina thank you for your contribution to the team. We wish you all the best for the future and continued success in your career.#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/Bsc1ZKASLA
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 22, 2026
Διαβάστε ακόμη:
- Φαλ για Ολυμπιακό: “Ήταν τιμή μου, ευχαριστώ για όλα”
- Φαλ: Ο “κροκόδειλος” που στέριωσε κι αγαπήθηκε στον Ολυμπιακό
- Φαλ για Ολυμπιακό: “Ήταν τιμή μου, ευχαριστώ για όλα”
- Φουρνιέ: Τα ‘βαψε κόκκινα για την Ευρωλίγκα!
- Ολυμπιακός: Τέλος ο Γιώργος Τανούλης
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.