Τζο Ινγκλς: “Ολοένα και πιο δύσκολο να επιστρέψουμε”

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Αυστραλός γκαρντ-φόργουορντ βλέπει καθημερινά να μειώνονται οι πιθανότητες να ξεμπλοκάρει η κοινωνία εξαιτίας της πανδημίας και να βρεθεί ένας τρόπος από το ΝΒΑ να επαναφέρει την αγωνιστική δράση:

“Αρχικά, όταν ήμασταν στην Οκλαχόμα Σίτι (σ.σ. όταν διακόπηκε η σεζόν λόγω του συμπαίκτη του Ρούντι Γκομπέρ) υπέθεσα πως θα προκύψει μία διακοπή δύο εβδομάδας μπαίνοντας σε καραντίνα και θα επιστρέφαμε. Νόμιζα ότι θα διαρκέσει 2-3 εβδομάδες και μετά θα παίζαμε ξανά”, λέει ο Ινγκλς στη “Salt Lake Tribune” και συνεχίζει:

“Προφανώς ήταν μία πρόωρη πρόβλεψη και δεν γνώριζα τότε τόσα πολλά σχετικά με τον ιό όπως συμβαίνει τώρα. Ειλικρινά, η προσωπική άποψη είναι πως κάθε εβδομάδα που περνάει μοιάζει διαρκώς και λιγότερο πιθανό να επιστρέψουμε”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Πρόσθεσε το Eurohoops στην Google
Related Post