Τζο Ινγκλς: “Ολοένα και πιο δύσκολο να επιστρέψουμε”

2020-04-25T11:18:42+00:00 2020-04-25T11:18:42+00:00.

Dimitris Minaretzis

25/Apr/20 11:18

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Τζο Ινγκλς ανησυχεί πως η σεζόν στο ΝΒΑ έχει τελειώσει λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού…

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Αυστραλός γκαρντ-φόργουορντ βλέπει καθημερινά να μειώνονται οι πιθανότητες να ξεμπλοκάρει η κοινωνία εξαιτίας της πανδημίας και να βρεθεί ένας τρόπος από το ΝΒΑ να επαναφέρει την αγωνιστική δράση:

“Αρχικά, όταν ήμασταν στην Οκλαχόμα Σίτι (σ.σ. όταν διακόπηκε η σεζόν λόγω του συμπαίκτη του Ρούντι Γκομπέρ) υπέθεσα πως θα προκύψει μία διακοπή δύο εβδομάδας μπαίνοντας σε καραντίνα και θα επιστρέφαμε. Νόμιζα ότι θα διαρκέσει 2-3 εβδομάδες και μετά θα παίζαμε ξανά”, λέει ο Ινγκλς στη “Salt Lake Tribune” και συνεχίζει:

“Προφανώς ήταν μία πρόωρη πρόβλεψη και δεν γνώριζα τότε τόσα πολλά σχετικά με τον ιό όπως συμβαίνει τώρα. Ειλικρινά, η προσωπική άποψη είναι πως κάθε εβδομάδα που περνάει μοιάζει διαρκώς και λιγότερο πιθανό να επιστρέψουμε”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×