Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Ο Μίλος Τεόντοσιτς στάθηκε στη σημασία της νίκης που πέτυχε η ΤΣΣΚΑ κόντρα στον Ολυμπιακό.
Ο Σέρβος γκαρντ της “ομάδας του στρατού” ανέφερε χαρακτηριστικά: “Ήταν ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για εμάς. Τώρα έχουμε 5-2 στον Ομιλο. Ο Ολυμπιακός είναι πολύ καλή ομάδα. Ξέραμε πως θα παίξει δυνατά, αλλά ανταποκριθήκαμε καλά και πήραμε τη νίκη. Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους που βρέθηκαν στο γήπεδο”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.