Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Με τον Δημήτηρ Πρίφτη στον πάγκο του θα συνεχίσει για τα επόμενα δύο χρόνια ο Άρης όπως έγινε επίσημα γνωστό μέσω του επίσημου λογαριασμού του συλλόγου στο facebook.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η ανακοίνωση: “Η ΑΡΗΣ Κ.Α.Ε. βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Δημήτρη Πρίφτη για τα επόμενα δύο χρόνια.”
Ο Έλληνας προπονητής όπως αναμενόταν απέρριψε την εξαιρετική πρόταση της Μπάνβιτ αλλά και αυτή της Άλμπα Βερολίνου με αποτέλεσμα να συνεχίσει στον πάγκο του συλλόγου της Θεσσαλονίκης.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.