07/Aug/17 09:32

Τόμας: “Αγαπώ τον Αζάια, κρατάει το όνομα ζωντανό” (video)

07 Aug 2017 2017-08-07T09:32:47+00:00.

admin69

- 07 Aug 2017

Eurohoops.net

Ο άλλοτε σταρ των Ντιτρόιτ Πίστονς και του NBA, Αϊζάια Τόμας μίλησε για τον συνονόματο του ηγέτη των Μπόστον Σέλτικς για τον οποίο δήλωσε ότι: “Αγαπώ πολύ τον Αζάια με τον οποίο διατηρώ μια πολύ καλή σχέση. Κρατάει το όνομα ζωντανό! Με τιμάει το γεγονός που το όνομά μου παραμένει ακόμα στο ΝΒΑ”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×