Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net
Ο Ερυθρός Αστέρας έκανε το 1-0 στους τελικούς κρατώντας το αβαντάζ της έδρας έναντι της Παρτιζάν.
Όπως… συνήθως η ατμόσφαιρα ήταν εχθρική για τους φιλοξενούμενους, με τους οπαδούς του Ερυθρού Αστέρα να βάλλουν κατά του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος μίλησε μετά το τέλος του αγώνα για τα συνθήματα εις βάρος του:
«Δεν έχω κάτι νέο να πω. Ακούω προσβολές σε όλο το ματς. Έχω συνηθίσει. Είναι δικαίωμά τους», τόνισε ο “Ζοτς”, που… φυσικά περιμένει ανάλογη αντίδραση και στα υπόλοιπα ματς.
Συνεχίζοντας είπε για το παιχνίδι και τη συνέχεια της σειράς:
«Συγχαρητήρια στον Αστέρα. Είμαι περήφανος και ικανοποιημένος από τον τρόπο που παίξαμε. Το Game 2 θα είναι διαφορετικό, χρειάζεται νέα ενέργεια. Είναι ενδιαφέρον ότι παίζουμε τα προημιτελικά και περιμένουμε επτά ημέρες, παίζουμε τα ημιτελικά και περιμένουμε άλλες επτά ημέρες”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.