Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα της σέρβικης ιστοσελίδα informer.rs, ο Σέρβος ψηλός αρχίζει και αισθάνεται καλύτερα, ενώ έχει και επικοινωνία με τους συγγενείς του, που στέκονται στο πλάι του στο νοσοκομείο και η κατάσταση του, βελτιώνεται συνεχώς.
Μάλιστα η ομάδα του, ο Ερυθρός Αστέρας με ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει, ότι ο κίνδυνος για την ζωή του Κούζμιτς έχει ξεπεραστεί εντελώς, αφού οι επεμβάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ήταν απόλυτα επιτυχημένες.
Όπως όλα δείχνουν, ο διεθνής Σέρβος σέντερ την Δευτέρα (22/7), θα βγει από την μονάδα εντατικής θεραπείας και θα μεταβεί σε κανονικό δωμάτιο του νοσοκομείου που νοσηλεύεται, κάτι που πιστοποιεί την βελτίωση της υγείας του, μετά το ατύχημα που είχε.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.