Του Άρη Μπάρκα/ barkas@eurohoops.net
Την Παρασκευή ο Τόνι Πάρκερ ανακοίνωσε ο ίδιος ότι είναι ο νέος ιδιοκτήτης της Βιλερμπάν και αυτό είναι μόνο η αρχή στα σχέδια του. Μετά τα δημοσιεύματα για την έλευση της Παρί Σαν Ζερμέν στην Ευρωλίγκα και ο Πάρκερ θέλει να δει την ομάδα του εκεί, όπως είπε στην εφημερίδα “L’ Equipe”: “Ελπίζω να έχω μια συμφωνία με την Ευρωλίγκα τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, να παίξουμε ένα φιλικό με τους Σπερς για να γίνει η ομάδα γνωστή ακολουθώντας το παράδειγμα της Μπαρτσελόνα ή της Ρεάλ Μαδρίτης… θέλω η Βιλερμπάν να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στην Ευρώπη και να γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο”.
Ο Πάρκερ αποφάσισε ότι έπρεπε να έχει τον απόλυτο έλεγχο για να εφαρμόσει το όραμα του: “Αποφάσισα να αγοράσω όλη την ομάδα. Πλέον είναι ο βασικός ιδιοκτήτης και μέχρι το τέλος Μαϊου θα είμαι ο πρόεδρος της Βιλερμπάν. Είπα στον εαυτό μου ότι αν θέλω να εφαρμόσω το όραμα μου, τη φιλοσοφία μου και να μεταφέρω στο μάξιμουμ όσα έμαθα στους Σπερς, πρέπει να είμαι ο πρόεδρος. Όταν ήρθα για πρώτη φορά στην Βιλερμπάν, πολλοί νόμιζαν ότι πλέον η ομάδα ήταν δική μου, αλλά δεν έπαιρνα τις αποφάσεις. Σε μπασκετικό επίπεδο το κάνω τα δύο τελευταία χρόνια, αλλά δεν μπορούσα να επιβάλω το όραμα μου συνολικά στον σύλλογο”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.