Της Eurohoops Team / info@eurohoops.net
Ο Νίκος Γκάλης είναι ένας από τους πολλούς Έλληνες που αισθάνθηκε υπερήφανος για το χάλκινο μετάλλιο που κατέκτησε η Εθνική πόλο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που έγινε στη Σερβία.
Ο «Γκάνγκστερ» του ελληνικού μπάσκετ φρόντισε να συγχαρεί δημόσια, τον ομοσπονδιακό τεχνικό, Θοδωρή Βλάχο και τους διεθνείς παίκτες, για αυτή την σπουδαία επιτυχία τους, στο Βελιγράδι.
Ο παλαίμαχος θρύλος του μπάσκετ, έγραψε στο Instagram: «Η σταθερότητα και η διάρκεια στις επιτυχίες, δίνει ξεχωριστή αξία στον αγώνα σας.
Περήφανοι για εσάς».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Ελλάδα κέρδισε στον μικρό τελικό πολύ εύκολα την Ιταλία με 12-5 και πήρε την 3η θέση την Κυριακή (25/1), που μάλιστα ήταν και το πρώτο της, στην ιστορία της διοργάνωσης.
Ο 68χρονος Γκάλης, είχε οδηγήσει την Εθνική μπάσκετ στην κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Ευρωμπάσκετ του 1987 στο ΣΕΦ και του ασημένιου στη Σερβία το 1989.
Σε επίπεδο συλλόγων, πήρε 8 πρωταθλήματα Ελλάδος με τον Άρη (1983, 1985-91) και 7 Κύπελλα (1985, 1987-90, 1992), ενώ ολοκλήρωσε την καριέρα του, στον Παναθηναϊκό 1994, με τον οποίο πήρε το Κύπελλο το 1993.
Διαβάστε ακόμη:
- Άρης: Γκάλης & Σιάο αγκαλιά κι αποθέωση στο “Παλέ”
- Νίκος Γκάλης: Το ντεμπούτο με τον Άρη που σημάδεψε για πάντα το ελληνικό μπάσκετ!
- Άντζουσιτς για Άρη: “Μου μιλούσε ο πατέρας μου για Γκάλη, η “καυτή” εξέδρα με έλκυσε στην ομάδα”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.