Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Οι νταμπλούχες Ελλάδας μάλιστα παρατάχθηκαν στον αγώνα πρωταθλήματος με τον Πανιώνιο στη Νέα Σμύρνη (νίκη με 64-82) χωρίς την Ελένη Καπογιάννη και λίγο μετά ήρθε η ανακοίνωση, με την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας από τον Κώστα Μίσσα, που ήταν ήδη τεχνικός διευθυντής της ομάδας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού:
“Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει πως η Ελένη Καπογιάννη αντικαταστάθηκε από τον Κώστα Μίσσα, ο οποίος ήταν ήδη Τεχνικός Διευθυντής της ομάδας και πλέον αναλαμβάνει πρώτος προπονητής του γυναικείου τμήματος μπάσκετ του Ολυμπιακού, μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.