Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net
Ο Εργκίν Αταμάν έριξε στο παιχνίδι τον Σέιν Λάρκιν που δεν έπαιξε με τον Ερυθρό Αστέρα την Τετάρτη αλλά και τον Βασίλιε Μίτσιτς που είχε να αγωνιστεί από τις 3 Φεβρουαρίου στο ΣΕΦ κατά του Ολυμπιακού.
Έφες χωρίς Λάρκιν και Μίτσιτς καλούς δεν … νοείται και η Μακάμπι το έδειξε περίτρανα.
Ο Λάρκιν είχε μόλις πέντε πόντους (1/5 τρίποντα) με ένα ριμπάουντ, πέντε λάθη και ένα βαθμό στο PIR σε 27 λεπτά, ενώ μία μονάδα κατέγραψε και ο Μίτσιτς που έπαιξε μόλις 9:15 και είχε επίσης πέντε πόντους με 1.4 τρίποντα, μία ασίστ για τρία λάθη και δύο ριμπάουντ.
Κοινώς… ανύπαρκτοι και επιζήμιοι για την ομάδα τους.
Υπήρχε όμως σοβαρός λόγος, αφού ουσιαστικά ο Εργκίν Αταμάν τους παρακάλεσε να παίξουν καίτοι ανέτοιμοι:
“Ο Μίτσιτς δεν είχε προπονηθεί για πέντε εβδομάδες και δεν έπρεπε να αγωνιστεί. Έχει πρόβλημα στα γόνατα. Του ζήτησα να παίξει επειδή ο αγώνας ήταν σημαντικός. Δυστυχώς, δεν είναι έτοιμος”, είπε ο Αταμάν για τον back to back MVP των τελευταίων Φάιναλ Φορ, ενώ για τον Λάρκιν τόνισε:
“Ο Λάρκιν πήγε στο νοσοκομείο τη Δευτέρα με την υποψία σκωληκοειδίτιδας. Μετά από δύο ημέρες, η επέμβαση δεν έγινε την τελευταία στιγμή. Πήρε εξιτήριο την Πέμπτη. Ψυχολογικά δεν ήταν σε θέση να αγωνιστεί, αλλά του ζητήσαμε και εκείνου να παίξει”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.