Του Βαγγέλη Παπαδημητρίου/ info@eurohoops.net
Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία με τον Όγκνιεν Κούζμιτς, μέχρι και το καλοκαίρι του 2025.
Η σερβική ομάδα έδωσε νέο συμβόλαιο στον 33χρονο σέντερ, που θα κλείσει έξι χρόνια στο Βελιγράδι (2019-).
Ο Κούζμιτς αγωνίστηκε 21 φορές φέτος στην Ευρωλίγκα με 3 πόντους-2,4 ριμπάουντ μέσο όρο σε 9:16′ συμμετοχής.
Στην καριέρα του (2007-) έχει 167 ματς στην διοργάνωση με 5,2 πόντους-4,4 ριμπάουντ με Παναθηναϊκό και Ρεάλ.
Ο Κούζμιτς είναι πρωταθλητής ΝΒΑ το 2015 με τους Ουόριορς και πρωταθλητής Ευρώπης το 2018 με την Ρεάλ.
Η ομάδα έχει αποκτήσει τους Ντέγιαν Νταβίντοβατς, Μάρκο Σιμόνοβιτς, Μίλος Τεόντοσιτς, Άνταμ Χάνγκα, Μάικ Τόμπι, Τζόελ Μπολομπόι, Ρόκας Γκιεντράιτις, Σαμπάζ Νέιπιερ, Γιάγκο Ντος Σάντος.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.