Ο Ομπράντοβιτς είπε ότι η Μονακό δεν χρειάζεται τρίποντο και 21” αργότερα ο Τζέιμς πήρε… τρίποντο!

2023-11-03T10:59:59+00:00 2023-11-03T11:29:34+00:00.

Evaggelos Papadimitriou

03/Nov/23 10:59

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Το τελευταίο τάιμ άουτ της Μονακό ήταν… όλα τα λεφτά. Δείτε και θα καταλάβετε.

Του Βαγγέλη Παπαδημητρίου/ info@eurohoops.net

Η Μονακό συνεχίζει τις νίκες και μετά το αρχικό 0-2 είναι πλέον στο 4-2, μετά και το ”διπλό” στο Μιλάνο.

Οι Μονεγάσκοι κέρδισαν στην Αρμάνι με 66-72, με τον Μάικ Τζέιμς να είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής.

Δεν ήταν μόνο οι 21 πόντοι-5 ριμπάουντ-3 ασίστ και τα 8/14 σουτ που είχε σε 31:19′. Το φινάλε είχε την υπογραφή του.

Ο Αμερικανός έκανε το 66-70 στο -14” της αναμέτρησης, δίνοντας τέλος ουσιαστικά στο ματς και τη νίκη στη Μονακό.

Πάμε, όμως, λίγο τον χρόνο πίσω. Στο -35”, οι δυο ομάδες πήγαν στους πάγκους τους για οδηγίες μετά από time out.

Ο Σάσα Ομπράντοβιτς λέει στους παίκτες του ότι δεν χρειάζεται τρίποντο και ότι εντάξει να πάνε στην γραμμή των βολών.

Περίπου 21” αργότερα ο Τζέιμς πήρε τρίποντο. Και δικαιώθηκε!

Δείτε εδώ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×