Χάκετ: “Δεν ήμασταν επιθετικοί…”

2016-01-16T00:01:43+00:00 2016-01-16T00:03:22+00:00.

admin69

16/Jan/16 00:01

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Ολυμπιακός ξόδεψε πολύ ενέργεια για να επιστρέψει και μετά δεν είχε δυνάμεις όπως τόνισε κι ο Ντάνιελ Χάκετ.

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Ολυμπιακός ξόδεψε πολύ ενέργεια για να επιστρέψει και μετά δεν είχε δυνάμεις όπως τόνισε κι ο Ντάνιελ Χάκετ. Ο Ιταλός γκαρντ στάθηκε επίσης στα πολλά ριμπάουντ που πήρε η Μπάμπεργκ.

Αναλυτικά τα όσα είπε…

“Δεν ήμασταν επιθετικοί στο παιχνίδι μας. Η Μπάμπεργκ είναι πολύ καλή ομάδα και το έδειξε και στη Μαδρίτη με τη Ρεάλ. Ήταν μια σκληρή μάχη για εμάς. Η Μπάμπεργκ πήρε πιο πολλά ριμπάουντ από εμάς και αυτό δείχνει πολλά. Ο κόουτς μας είπε πριν από το ματς πόσο δύσκολο θα ήταν. Το ξέραμε. Αυτά συμβαίνουν όμως, στο μπάσκετ. Ξοδέψαμε πολύ ενέργεια για να επιστρέψουμε στο ματς, αλλά δεν τα καταφέραμε”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×