Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Ο Οκτάι Μαχμούτι δήλωσε μετά την ήττα της Νταρουσάφακα από τον Παναθηναϊκό πως είναι απογοητευμένος από τους παίκτες του που έχασαν ένα ακόμα ματς στις λεπτομέρειες.
Ο Τούρκος προπονητής δήλωσε στη συνέντευξη τύπου: “Στο τέλος κάναμε αρκετά απροσδόκητα λάθη. Είχαμε 25% στις βολές. Στα τελευταία δευτερόλεπτα έχουμε χάσει πολλά ματς τώρα τελευταία. Αλλά έτσι είναι το μπάσκετ και γι’ αυτό ο κόσμος αγαπά το μπάσκετ.
Φυσικά, ήρθαμε εδώ για να κερδίσουμε. Και αυτό θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να κάνουμε. Το μόνο που μπορώ να πω είναι αυτό”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.