Αταμάν, Ναν, Γιαννακόπουλος και Παναθηναϊκός τιμωρήθηκαν με πρόστιμο για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

2025-03-20T14:10:52+00:00 2025-03-20T14:23:55+00:00.

Dimitris Minaretzis

20/Mar/25 14:10

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Πρόστιμα ύψους 37.500 Ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν οι Κέντρικ Ναν, Εργκίν Αταμάν, Δημήτρης Γιαννακόπουλος και Παναθηναϊκός για συμπεριφορές του ή δηλώσεις για το ντέρμπι της Ευρωλίγκας με τον Ολυμπιακό.

Του Δημήτρη Μιναρετζή/ info@eurohoops.net

Η Ευρωλίγκα ανακοίνωσε τις ποινές κατά του Παναθηναϊκού, οι οποίες όλες αφορούν στο ντέρμπι της 29ης αγωνιστικής με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.

Καταρχάς, ο Κέντρικ Ναν θα πληρώσει τα λιγότερα απ’ όλους – 4.500 Ευρώ – για την άσεμνη χειρονομία του προς φιλάθλους του Ολυμπιακού.

Θυμίζουμε ότι η πειθαρχική διαδικασία άνοιξε κατόπιν επίσης καταγγελίας του Ολυμπιακού.

Κέντρικ Ναν: Η Ευρωλίγκα άνοιξε πειθαρχική διαδικασία για την χειρονομία του στο “Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός”

Πιο αναλυτικά η Ευρωλίγκα ανακοίνωσε τα εξής:

  • Ο Εργκίν Αταμάν τιμωρήθηκε με πρόστιμο ύψους 10.000 Ευρώ για τις δηλώσεις που έκανε κατά των διαιτητών του συγκεκριμένου αγώνα.
  • Στον Δημήτρη Γιαννακόπουλο επιβλήθηκε πρόστιμο αξίας 15.000 Ευρώ, εξαιτίας τοποθετήσεων του στα social media, επίσης σχετικά με τους τρεις διαιτητές του ντέρμπι.
  • Ο Παναθηναϊκός θα πληρώσει 7.500 Ευρώ λόγω της ανακοίνωσης που εξέδωσε στο επίσημο σάιτ του συλλόγου για τους ρέφερι του αγώνα με τον Ολυμπιακό.
  • Ο Κέντρικ Ναν τιμωρήθηκε με πρόστιμο 4.500 Ευρώ, λόγω έλλειψης σεβασμού απέναντι στην αντίπαλη ομάδα (Ολυμπιακός).

Διαβάστε ακόμα

Αταμάν: Έντονα παράπονα για διαιτησία&: “Δεν είδαν, φοβήθηκαν να σφυρίξουν”

Παναθηναϊκός: “Σωρεία προκλητικών διαιτητικών αποφάσεων – Δεν ανεχόμαστε την αδικία”

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×