Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Στη χώρα μας αναμένεται να βρίσκεται αύριο το μεσημέρι το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Χακίμ Ουόρικ.
Ο Αμερικανός φόργουορντ είναι προγραμματισμένο να φτάσει στο “Ελ. Βενιζέλος” στις 12:45μ.μ., με πτήση από την Αυστραλία κι ενδιάμεσο σταθμό το Άμπου Ντάμπι. Ο Ουόρικ αφού ξεκουραστεί θα αρχίσει να μπαίνει σταδιακά στο κλίμα της ομάδας.
Στο μεταξύ, ο Ουόρικ μίλησε στο επίσημη ιστοσελίδα της Μέμπουρν Γιουνάιτεντ…
Αναλυτικά τα όσα είπε…
Πες μας για την ομάδα που υπέγραψες;
“Θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό. Είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστώ στην Ευρωλίγκα και είμαι πολύ ενθουσιασμένος”.
Γνωρίζεις κάποιους από τους παίκτες που θα βρεις εκεί;
“Προσωπικά κανέναν, αλλά ξέρω τον Ντι Τζέι Στρόμπερι που παίξαμε αντίπαλοι στην Τουρκία πέρυσι”.
Έχεις βρεθεί ποτέ στην Ελλάδα;
“Δεν έχω πάει ποτέ. Το καλό είναι ότι φεύγω από ένα μέρος με καταπληκτικό καιρό και πηγαίνω σε ένα με επίσης καταπληκτικό καιρό”.
Πώς σου φάνηκε η Λίγκα στην Αυστραλία;
“Μου άρεσε πολύ. Πέρασα καλά. Πρόκειται για ένα πολύ ανταγωνιστικό πρωτάθλημα το οποίο βελτιώνεται συνεχώς. Μία από τις καλύτερες Λίγκες μετά το ΝΒΑ”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.