Του Μιχάλη Γκιουλένογλου/ info@eurohoops.net
Ο Σακ ΜακΚίσικ ανακοίνωσε το φινάλε της παρουσίας του στην ομάδα του Ολυμπιακού με ένα μήνυμα στο λογαριασμό του στο Instagram, το οποίο έκλεισε με επτά λέξεις γραμμένες στα ελληνικά: “Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Ολυμπιακός για πάντα”.
Ο 35χρονος ΜακΚίσικ αποχωρεί από τους “ερυθρόλευκους” μετά από 7 σεζόν, στις οποίες κέρδισε μία Ευρωλίγκα, τέσσερα πρωταθλήματα, τέσσερα Κύπελλα και τρία Super Cup.
“Επτά σεζόν, μία φανέλα, ένα σπίτι. Ο Πειραιάς μου έδωσε περισσότερα από μία ομάδα. Μου έδωσε μία οικογένεια“, έγραψε ο Αμερικανός γκαρντ.
Και συνέχισε το συγκινητικό μήνυμά του: “Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη ημέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four, και κάθε στιγμή στα κόκκινα και τα λευκά θα μείνει μαζί μου για πάντα.
Για επτά σεζόν φορούσα τον αριθμό 77 με περηφάνεια και έδωσα τα πάντα για την ομάδα, την πόλη και τους οπαδούς. Ό,τι και να συμβεί στο μέλλον, ο Ολυμπιακός θα αποτελεί για πάντα κομμάτι μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Ολυμπιακός για πάντα“.
View this post on Instagram
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.