Αλβέρτης για επιστροφή Ομπράντοβιτς: “Είναι κάτι που βαθιά μέσα μας θέλαμε όλοι”

2026-06-27T22:17:17+00:00 2026-06-27T22:17:17+00:00.

mikegiou

27/Jun/26 22:17

Eurohoops.net
Fragiskos-Alvertis-Panathinaikos-EuroLeague-Champions-2007

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης μίλησε για την επιστροφή του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό.

Του Χάρη Χαμακιώτη/ info@eurohoops.net

Όλος ο καλός μπασκετικός κόσμος έχει συγκεντρωθεί στη Σύρο για το φετινό  Stoiximan Aegeanball Festival!

Ανάμεσα σε όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Γιώργου Πρίντεζη είναι και ο European Ambassador του Παναθηναϊκού, Φραγκίσκος Αλβέρτης.

Ανάμεσα σε όσα είπε ο “Φράγκι” για την πρώτη φορά που έδωσε το παρών στη διοργάνωση, μίλησε για την επιστροφή του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς στο “τριφύλλι”.

“Είναι κάτι που βαθιά μέσα μας θέλαμε όλοι. Τώρα πήραν τα πράγματα το δρόμο τους”, είπε στο Eurohoops ο Αλβέρτης.

Όταν ρωτήθηκε για τις επόμενες επιστροφές, δεν θέλησε να επιβεβαιώσει κάτι: “Θα δούμε, θα τα πούμε…”.

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×