“Μας το έλεγε για πλέι οφ ο Τζόρτζεβιτς”

2016-03-24T23:05:55+00:00 2016-03-24T23:05:55+00:00.

Lefteris Moutis

24/Mar/16 23:05

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Τζέιμς Φελντέιν νιώθει ότι νίκες όπως αυτή του Παναθηναϊκού στην έδρα της Νταρουσάφακα δίνουν στους “πράσινους” χαρακτήρα για τη συνέχεια

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Τζέιμς Φελντέιν νιώθει ότι νίκες όπως αυτή του Παναθηναϊκού στην έδρα της Νταρουσάφακα δίνουν στους “πράσινους” χαρακτήρα για τη συνέχεια.

Ο Δομινικανός γκαρντ τόνισε μετά τη νίκη επί της Νταρουσάφακα: “Βάλαμε μερικά μεγάλα καλάθια, μας έβαλαν μεγάλα καλάθια. Μας δίνει χαρακτήρα να κερδίζουμε ένα τέτοιο ματς. Ο προπονητής κάνει καλή δουλειά από το ξεκίνημα. Μας είχε πει ότι θα φθάσουμε στα πλέι οφ. Συνεχίζουμε να παλεύουμε. Παίκτες όπως ο Ελιοτ μας έδωσαν ποιότητα. Και οι τρεις παίκτες που ήρθαν μας βοηθούν. Είναι πολύ πιο εύκολο για εμάς στη περιφέρεια”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×