Κατάληψη στο “Φόρουμ” από φανς του Ερυθρού Αστέρα (Pic)!

2017-03-16T21:18:40+00:00 2017-03-16T21:18:40+00:00.

Dimitris Minaretzis

16/Mar/17 21:18

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Ερυθρός Αστέρας δίνει τη “μάχη” της πρόκρισης και της καλύτερης δυνατής θέσης στην οκτάδα της Ευρωλίγκας και χιλιάδες φίλαθλοι του βρίσκονται στο πλευρό του στο Μιλάνο!

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Οι φανς του πρωταθλητή Σερβίας έκαναν “κατάληψη” στις κερκίδες του “Μεντιολάνουμ Φόρουμ” όπου εκατοντάδες, χιλιάδες από αυτούς έκαναν την ομάδα τους να αισθάνεται σαν στο σπίτι της!

Οι περισσότεροι από αυτούς πήγαν οδικώς στο Μιλάνο από το Βελιγράδι καθώς η απόσταση δεν ήταν δα και απαγορευτική, περίπου στα 1.000 χιλιόμετρα μακριά από την μία πόλη στην άλλη.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×