Ο Κεμ Μπιρτς δεν θα αγωνίζεται την επόμενη σεζόν στον Ολυμπιακό, λόγω της μετακίνησης του στο NBA και του Ορλάντο Μάτζικ και για αυτό τον λόγο έγινε δέκτης συγχαρητηρίων από τον μλεχρι πρότινος συμπαίκτη του, Δημήτη Αγραβάνη.
Ο Έλληνας πάουερ φόργουορντ ανάρτησε μια φωτογραφία στο instagram, η οποία συνοδευόταν με την φράση: “Συγχαρητήρια αδελφέ μου”, για την ένταξη του Μπιρτς στον “μαγικό κόσμο”.