Ομπράντοβιτς: “Χάσαμε από τη διαιτησία!” (video)

2017-11-15T22:22:03+00:00 2017-11-16T00:54:26+00:00.

admin69

15/Nov/17 22:22

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Η Φενέρμπαχτσε ηττήθηκε από τον Ολυμπιακό με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς να έχει έντονα παράπονα από τη διαιτησία!

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο προπονητής της Φενέρμπαχτσε ανέφερε χαρακτηριστικα: “Είναι δύσκολο να καταλάβεις κάποια πράγματα. Όλες οι αποφάσεις στο παιχνίδι προήλθαν από τον ίδιο διαιτητή. Μας χρέωνε πολύ εύκολα με επιθετικά φάουλ και πολύ εύκολα δεν έδινε τίποτα στον Ολυμπιακό. Υπήρχαν καθαρά φάουλ για εμάς αλλά δεν τα έδωσαν. Πιστεύω ότι αυτό δεν είναι δίκαιο. Χάσαμε ένα παιχνίδι μέχρι τώρα εξαιτίας των διαιτητών και πιστεύω ότι αυτό δεν είναι σωστό.”

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×