Παναθηναϊκός: Στα “πράσινα” αποδυτήρια ο Φελντέιν

2018-03-20T22:48:06+00:00 2018-03-20T23:10:12+00:00.

admin69

20/Mar/18 22:48

Eurohoops.net
ŕљˉÊ`/ ЁϠ- őՈяӠSԅсӠ/ EUROLEAGUE / PANATHINAIKOS - CRVENA ZVEZDA (֙ԏÑVɁ: ́ъϓ ׏ՆϕчӠ/ EUROKINISSI)

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Τζέιμς Φελντέιν επέστρεψε στο ΟΑΚΑ με τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα χειροκροτήθηκε από τον κόσμο και μετά το τέλος του αγώνα επισκέφθηκε τα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού για να τα πει με τα… φιλαράκια του.

Του Κώστα Γιαταγάνα/ info@eurohoops.net

Ο Δομινικανός έπειτα από μια διετία στον Παναθηναϊκό επέστρεψε ως αντίπαλος στην πράσινη έδρα με τη σερβική ομάδα και μετά την ήττα του Ερυθρού Αστέρα στο ΟΑΚΑ, χαιρέτησε πολύ κόσμο και πέρασε μια βόλτα από τα αποδυτήρια της πρώην ομάδας του, όπου τα είπε με Νικ Καλάθη και Τζέιμς Γκιστ και όχι μόνο.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×