Ο Ολυμπιακός θέλει να σιγουρέψει την παρουσία του στην πρώτη τετράδα (ίσως και στην τριάδα από τώρα), θέλοντας τη νίκη επί της Έφες Αναντολού την οποία υποδέχεται αύριο Παρασκευή (23/3, 21.00, Novasports1) στο ΣΕΦ.
Η Ευρωλίγκα ανακοίνωσε τους τρεις διαιτητές της σημαντικής αυτής αναμέτρησης για τους “ερυθρόλευκους” και είναι οι Πέρεθ-Πέρεθ από την Ισπανία, ο Μαυροβούνιος Μίλος Κόλιενσιτς και ο Γάλλος Μεντί Ντιφαλά.