Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Αναλυτικά τι είπε ο Λιθουανός φόργουορντ στην κάμερα της Nova:
“Ξεκινήσαμε άσχημα, δεν ήμασταν επιθετικοί, δεν παίξαμε σωστά στην άμυνα. Μετά το ημίχρονο βελτιωθήκαμε, ισοφαρίσαμε το ματς και στο τέλος το πήραμε. Ελπίζω να είμαστε έτοιμοι για τα playoffs”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.