Επική αντίδραση Μποστ στο τουίτ του Eurohoops για τη φάση με τον Σπανούλη (photo)

2018-10-12T22:51:18+00:00 2018-10-12T22:51:18+00:00.

admin69

12/Oct/18 22:51

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Το “θύμα” του Βασίλη Σπανούλη στο τρομερό buzzer beater στο πρώτο ημίχρονο, Ντι Μποστ, απάντησε στο… twitter του Eurohoops για τη φάση με επικό τρόπο!

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Αμερικανός της Χίμκι δεν μπόρεσε να σταματήσει τον Σπανούλη στην τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου και σωριάστηκε στο παρκέ, με τον V-Span να σκοράρει για τρεις!

Το Eurohoops έκανε tweet με τη φάση και ο Μποστ απάντησε, γράφοντας με χιούμορ ότι “γλίστρησα στο logo”!

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×