Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Αναλυτικά τι είπε ο Τουπάν μέσω της Nova:
Για την ενέργεια που έδωσε στον Ολυμπιακό: “Ηξερα τι ήθελε ο προπονητής από μένα. Αυτό προσπαθώ να κάνω, προσπαθώ να δίνω ενέργεια, ερχόμενος από τον πάγκο”.
Για τα λάθη κι αν οφείλονται στον γρήγορο ρυθμό που θέλει να έχει η ομάδα του: “Είναι κι αυτό. Ορισμένα από αυτά τα λάθη μπορούμε και προσπαθούμε να τα αποφύγουμε”.
Για το πώς έχουν ταιριάξει αυτός και όλα τα κομμάτια στο ρόστερ: “Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε. Ο προπονητής και το επιτελείο κάνει σπουδαία δουλειά για να φτιάξει την ομάδα. Μέχρι τώρα όλοι είμαστε ικανοποιημένοι”.
Για τα αδύνατα σημεία της ομάδας: “Επρεπε να κάνουμε καλύτερη δουλειά στα κλάθη και να αποφύγουμε τα πάνω-κάτω στην άμυνα και να είμαστε πιο πιεστικοί”.
Για την αλλαγή ρυθμού μέσω της άμυνας: “Ο κόουτς μιλά συνεχώς για την επίθεση, αλλά δίνει έμφαση και στην άμυνα. Δεχτήκαμε 80 πόντους, αλλά μπορούμε να τα πάμε και καλύτερα”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.