Πέσιτς για Παναθηναϊκό: “Νίκησε δύο φορές τον Ολυμπιακό, που σημαίνει ότι είναι ομάδα”

2018-11-20T14:18:37+00:00 2018-11-20T14:18:37+00:00.

Dimitris Minaretzis

20/Nov/18 14:18

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Σβέτισλαβ Πέσιτς θέλησε να πει με πιο γλαφυρό τρόπο πως ο Παναθηναϊκός είναι δυνατός, εμπλέκοντας και τον Ολυμπιακό στη συζήτηση.

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

“Η εβδομάδα αυτή είναι σημαντική για μας όπως η προηγούμενη αλλά και οι επόμενες”, λέει στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας και συνεχίζει:

“Όλα τα παιχνίδια της κανονικής περιόδου είναι σημαντικά. Αρκετές καλές ομάδες μας περιμένουν στα επόμενα παιχνίδια. Ο Παναθηναϊκός νίκησε δύο φορές τον Ολυμπιακό φέτος, οπότε αυτό σημαίνει πως έχει μία σπουδαία, στιβαρή ομάδα. Πρέπει να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να ελέγξουμε το παιχνίδι και τα συναισθήματα μας επειδή σε αυτήν την αρένα είναι εύκολο να χάσεις τη συγκέντρωση σου λόγω της ατμόσφαιρας”.

Δείτε τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×