Ευρωλίγκα: Βαρύ πρόστιμο σε Ολυμπιακό για το ντέρμπι με Παναθηναϊκό

2019-01-14T19:54:42+00:00 2019-01-14T19:54:42+00:00.

admin69

14/Jan/19 19:54

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Πολύ βαρύ πρόστιμο θα κληθεί να πληρώσει η διοίκηση του Ολυμπιακού για τα όσα έγιναν στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Περίπου 10 ημέρες μετά το ελληνικό ντέρμπι της 16ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκας ανάμεσα στους “ερυθρόλευκους” και τους “πράσινους”, η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε πρόστιμο ύψους 32.500 ευρώ για την ομάδα του Πειραιά.

Το συγκεκριμένο ποσό είναι αποτέλεσμα των εξής παραβάσεων:

  • 15.000 ευρώ για επίθεση του κοινού σε φυσικό πρόσωπο
  • 12.000 ευρώ για τη χρήση λέιζερ
  • 2.500 ευρώ για τη χρήση κροτίδων
  • 3.000 ευρώ για τη συμπεριφορά μιας ομάδας ανθρώπων απέναντι σε φυσικό πρόσωπο

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×