Μακάμπι: To “ευχαριστώ” στον “πράσινο” Τόμας (video)

2019-01-24T20:05:21+00:00 2019-01-24T20:05:21+00:00.

admin69

24/Jan/19 20:05

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο ΝτεΣον Τόμας επέστρεψε στο Τελ Αβίβ με τη φανέλα του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ και η Μακάμπι ευχαρίστησε τον Αμερικανό άσο για την προσφορά του.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Ο Τόμας πέρυσι φόρεσε τη φανέλα της Μακάμπι και το καλοκαίρι μετακόμισε στον Παναθηναϊκό, με την ομάδα του Τελ Αβίβ να ευχαριστεί τον “πράσινο” φόργουορντ για τη θητεία του στην “ομάδα του λαού”.

Μάλιστα, η Μακάμπι δημιούργησε και βίντεο αφιερωμένο στον Τόμας, τον οποίο ευχαρίστησε…

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×