Ουέμπερ: “Ήμασταν… φλατ, έπαιξαν ρόλο τα φάουλ”

2019-03-01T23:04:43+00:00 2019-03-01T23:52:12+00:00.

admin69

01/Mar/19 23:04

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Μπριάντε Ουέμπερ μίλησε για τη νέα ήττα του Ολυμπιακού, αυτή τη φορά από την ΤΣΣΚΑ, με τον Αμερικανό γκαρντ να στέκεται στα φάουλ και να επισημαίνει πως χρειάζεται ενότητα.

Του Λευτέρη Μούτη/ info@eurohoops.net

“Δεν μπορώ να πω τι άλλαξε. Βγήκαμε λίγο… φλατ. Μας επηρέασε αυτό. Οι αντίπαλοι έβαζαν εύκολα καλάθια. Έπαιξαν σημαντικό ρόλο τα πολλά φάουλ σε εμένα και τον Σπανούλη, γιατί βγήκαν δύο πόιντ γκαρντ” είπε μέσω της Nova ο Ουέμπερ, που πρόσθεσε για τη συνέχεια…

“Πρέπει να βρούμε τον τρόπο να νικάμε, να μείνουμε ενωμένοι και να καταλάβουμε τι χρειάζεται για να καταφέρουμε. Πρέπει να γίνουμε πιο δυνατοί”.

Διαβάστε τα τελευταία νέα εδώ

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×