13/May/16 12:02

Κλαβέρ: “Η FIBA θα πρέπει να τα βρει με την Ευρωλίγκα”

13 May 2016 2016-05-13T12:26:24+00:00.

admin69

- 13 May 2016

Eurohoops.net

Γράφει από το Βερολίνο ο Bugra Uzar/ info@eurohoops.net

Ο Βίκτορ Κλαβέρ μίλησε στο Eurohoops για την κόντρα της FIBA με την Ευρωλίγκα.

Ο Ισπανός φόργουορντ αφού χαρακτήρισε “ευκαιρία” την παρουσία της Λοκομοτίβ Κουμπάν στο Final 4 και υπογράμμισε ότι στον ημιτελικό “θα έχουμε λιγότερη πίεση από την ΤΣΣΚΑ“, αναφέρθηκε στην κόντρα της FIBA με την Ευρωλίγκα.

Ο Κλαβέρ, άλλωστε, είναι μέλος της Εθνικής Ισπανίας, η οποία αποκλείστηκε από τις διοργανώσεις της FIBA κι η άποψη του σίγουρα παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Όπως τονίζει ο παίκτης της “Λόκο”…

“Πιστεύω ότι λόγω των προβλημάτων με τους συλλόγους, η FIBA πιέζει τις εθνικές ομάδας κι αυτό δεν είναι σωστό. Η FIBA θέλει να φτιάξει τη δική της λίγκα, αλλά θα πρέπει να έρθει σε συμφωνία με την Ευρωλίγκα, αυτό θα ήταν το καλύτερο για το μπάσκετ”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×