Η Γαλατά θα κρατούσε τον Λάσμε με μικρότερη ποινή!

2016-08-31T10:14:34+00:00 2016-08-31T10:14:34+00:00.

Dimitris Minaretzis

31/Aug/16 10:14

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο γενικός διευθυντής του συλλόγου υποστηρίζει πως ο Αταμάν θα έβρισκε μία λύση για να τον χωρέσει στο ρόστερ μετά το πέρας της τιμωρίας του.

Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Στεφάν Λάσμε τιμωρήθηκε με αποκλεισμό ενός έτους λόγω χρήσης απαγορευμένων ουσιών (πιάστηκε δύο φορές σε τεστ!) και έβαλε την καριέρα του στον… πάγο.

Η τελευταία του ομάδα, πάντως, η Γαλατάσαραϊ πιθανότατα θα τον κρατούσε αν η τιμωρία του ήταν μικρότερη. Ακόμα και αν έφτανε τους έξι μήνες.

Δείτε τι ανέφερε ο γενικός διευθυντής του συλλόγου, Ομέρ Γιαλτσινκαγιά, στον επίσημο ιστότοπο της Γαλατά: “Ο Λάσμε συνέβαλλε πολύ στην πορεία και τις επιτυχίες μας την περσινή σεζόν. Θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για ένα χρόνο. Η απόφαση πάρθηκε σε συνεργασία της ομοσπονδίας με τη FIBA και την WADA. Αν η τιμωρία έφτανε στους τρεις ή τους έξι μήνες, τότε ο κόουτς Εργκίν Αταμάν θα έψαχνε να βρει μία λύση για να τον προσθέσει ξανά στο ρόστερ μας”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×