Αποστολή στην Μπανταλόνα: Κώστας Παρασκευόπουλος / info@eurohoops.net
Η ΑΕΚ έχασε με οδυνηρό τρόπο το BCL από τη Ρίτας στη Μπανταλόνα (92-86), και ο ΡαϊΚουάν Γκρέι μίλησε στην κάμερα της Cosmote TV εμφανώς απογοητευμένος.
Μετά τα 33’45” του ημιτελικού, αγωνίστηκε για 37’19” στον τελικό, έχοντας 9 πόντους (4/9 δίποντα, 0/1 τρίποντα, 1/2 βολές) και 6 ριμπάουντ, όμως ο τίτλος δεν ήρθε.
Ο 26χρονος φόργουορντ είχε τονίσει μετά τη νίκη κόντρα στη Μάλαγα, πως “εάν δεν είσαι πρώτος, είσαι τελευταίος” και μετά την ήττα από τη Ρίτας, ανέφερε πως ο τρόπος που χάθηκε το τρόπαιο ήταν ντροπιαστικός.
Αναλυτικά είπε:
“Δεν έχω πολλά να πω για το παιχνίδι. Δεν παίξαμε καλό μπάσκετ, δεν γυρίσαμε τη μπάλα και δεν σταματήσαμε τους αντιπάλους μας. Νιώσαμε άνετα και παίξαμε με το ρολόι. Ίσως υποτιμήσαμε τη Ρίτας. Νιώθω ντροπή για αυτό που έγινε”.
Για το μέλλον του:
“Δεν ξέρω. Ήταν εξαιρετική χρονιά, εκτιμώ τους φιλάθλους και τον κόουτς Σάκοτα που μου έδωσε την ευκαιρία. Ήταν δύο ωραία χρόνια και θα δούμε για το μέλλον”.
Διαβάστε ακόμη:
- ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ Η ΑΕΚ και η Ρίτας με ΕΠΙΚΗ ανατροπή Κυπελλούχος BCL
- BCL: Η Χρυσή Βίβλος με την πρωτάρα Ρίτας
- MVP του Final Four ο “δήμιος” της ΑΕΚ, Σιμόνας Λουκόσιους! (video)
- ΑΕΚ: Μαζί με το τρόπαιο του BCL έχασε και 1 εκατ. ευρώ!
- Φίζελ: “Αφήσαμε πολλά ελεύθερα τρίποντα και βρήκαν ρυθμό”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.