ΑΕΚ: Μετά την ήττα έρχεται και πρόστιμο!

2016-11-01T23:06:33+00:00 2016-11-01T23:08:02+00:00.

admin69

01/Nov/16 23:06

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Η ΑΕΚ ηττήθηκε από την Μπεσίκτας αλλά όπως όλα δείχνουν αυτό δεν θα είναι το μοναδικό αρνητικό από την αναμέτρηση της 3ης αγωνιστικής του FIBA Champions League

Του Βαγγέλη Πάτα/ info@eurohoops.net

Η ΑΕΚ ηττήθηκε από την Μπεσίκτας αλλά όπως όλα δείχνουν αυτό δεν θα είναι το μοναδικό αρνητικό από την αναμέτρηση της 3ης αγωνιστικής του FIBA Champions League

Συγκεκριμένα, η διοίκηση της “Ένωσης” αναμένεται να κληθεί να πληρώσει πρόστιμο λόγω των καπνογόνων που άναψαν οι φίλοι της “Ένωσης” κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης.

Η συγκεκριμένη κίνηση των οπαδών της ΑΕΚ καταγράφηκε στο φύλλο αγώνα κι όπως όλα δείχνουν θα επιφέρει την τιμωρία της ομάδας. Δεν τίθεται πάντως, θέμα τιμωρίας της έδρας.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×