Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
“Η FIBA είναι σ…τά!”, είπε στην ιστοσελίδα basket-infos.com και συνέχισε με αιχμές:
“Θέλουν να βγάλουν λεφτά, τίποτα άλλο”, είναι η άποψη του για τη διαμάχη μεταξύ της FIBA και της Ευρωλίγκας με τους παίκτες του ΝΒΑ να εμπλέκονται και αυτοί λόγω του προγράμματος των αγώνων.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.