Του Λευτέρη Μούτη/ moutis@eurohoops.net
Ο Ογκνέν Κούζμιτς ήθελε εδώ και πολύ καιρό να αγωνιστεί για τη σερβική εθνική ομάδα και πιθανότατα θα το κάνει αυτό το καλοκαίρι στην Ισπανία. Ο σέντερ των Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς αρνήθηκε πέρσι να παίξει για τη Βοσνία, παρότι είναι γεννημένος στο Ντομπόι, ξεκαθαρίζοντας ότι η επιθυμία του είναι να φορέσει το εθνόσημο της Σερβίας.
Ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της επιθυμίας του να παίξει για τη Σερβία είναι ο φίλος και συμπαίκτης του στο ΝΒΑ, Νεμάνια Νέντοβιτς, που επιβεβαιώσε ότι ο Ογκνέν έχει ήδη ενημερώσει τη σερβική ομοσπονδία για την απόφαση του. Αν ο Αλεξάντερ Τζόρτζεβιτς τον επιλέξει, ο 23χρονος σέντερ θα πάρει μέρος για πρώτη φορά σε αγώνα εθνικών ομάδων. Στην πρώτη του σεζόν στο ΝΒΑ έλαβε μέρος σε 21 αγώνες.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.