Αγγελόπουλοι: “Καλό θα ήταν την Κυριακή να εμφανιστούν άπαντες όπως πρέπει, γιατί η υπομονή μας τελειώνει”

2025-05-31T00:02:21+00:00 2025-05-31T00:09:57+00:00.

mikegiou

31/May/25 00:02

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

“Αιχμηρή” δήλωση από τους αδελφούς Αγγελόπουλους, σε μία πρωτοφανή κίνηση, με αποδέκτες όλη την ομάδα του Ολυμπιακού, μετά την ήττα στο Game 1 των Τελικών.

Του Μιχάλη Γκιουλένογλου / info@eurohoops.net

Λίγη ώρα μετά την ήττα του Ολυμπιακού στο Game 1 των Τελικών Stoiximan GBL από τον Παναθηναϊκό (80-68) οι αδελφοί Αγγελόπουλοι εξέδωσαν μία “αιχμηρή” δήλωση, η οποία έχει αποδέκτες άπαντες στην ομάδα του Ολυμπιακού.

Αξίζει να επισημανθεί πως αυτή είναι η πρώτη φορά, από την ημέρα που ανέλαβαν την ομάδα μπάσκετ του Λιμανιού που εκφράζονται δημόσια με αυτόν τον τρόπο!

Αυτό που είδαμε απόψε στο ΟΑΚΑ δεν είναι η ομάδα που βλέπαμε όλη τη χρονιά. Καλό θα ήταν την Κυριακή να εμφανιστούν άπαντες όπως πρέπει, γιατί η υπομονή μας τελειώνει. Ο κόσμος θα είναι και πάλι εκεί να στηρίξει, απαιτούμε να εμφανιστεί και η ομάδα“, αναφέρει η δήλωση.

Το Game 2 των Τελικών της Stoiximan GBL είναι προγραμματισμένο για την Κυριακή, 1 Ιουνίου, στις 21:00 στο ΣΕΦ.

Η σειρά των Τελικών κρίνεται στις τρεις νίκες.

Το πρόγραμμα των τελικών της Stoiximan GBL

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×