Του Νίκου Μαστρογιαννόπουλου/ info@eurohoops.net
Οι φίλοι του Παναθηναϊκού αποθέωσαν την “πράσινη” αποστολή παρά το χαμένο πρωτάθλημα στο ΣΕΦ.
Ο Παναθηναϊκός δεν κατάφερε να κερδίσει στο ΣΕΦ, να ισοφαρίσει και να φέρει πίσω στο σπίτι του τη σειρά τελικών, έχασε το πρωτάθλημα αλλά οι φίλοι της ομάδας ήταν εκεί στο πλευρό τους…
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 1.000 φίλοι του “τριφυλλιού” βρέθηκαν στο ΟΑΚΑ και αποθέωσαν με συνθήματα και καπνογόνα παίκτες και Εργκίν Αταμάν.
Στις χαρές και στις λύπες μαζί!
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 💚☘#WeTheGreens #paobcaktor #LiveTheGreenMagic #Club1908 #OneClubOneApp #StoiximanGBL pic.twitter.com/Uwju4Ef2yw
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 8, 2025
Σας ευχαριστούμε που είστε πάντα μαζί μας. Η στήριξή σας είναι συγκινητική!
Είστε η δύναμή μας! 💚#WeTheGreens #paobcaktor #LiveTheGreenMagic #Club1908 #OneClubOneApp pic.twitter.com/DMfWh7sPvV
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 8, 2025
Διαβάστε ακόμη
- Φουρνιέ & Ναν: Η αγκαλιά που βάζει “τέλος” στην τοξικότητα (photo)
- Αταμάν: “Πόσοι Έλληνες παίζουν στον Ολυμπιακό; Όλοι ψεύτικοι: Ουόκαπ, Βεζένκοφ, Ντόρσεϊ…”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.
