Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού έκανε ένα story/video στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, τονίζοντας λέγοντας χαρακτηριστικά:
“Άκουσα να λένε για το πιο μάγκικο πρωτάθλημα, λέει, που έχουνε πάρει ποτέ. Εγώ θα πω ότι είναι το πιο βρώμικο πρωτάθλημα που έχουνε πάρει ποτέ. Και νομίζω ότι συμφωνεί και το 95% της Ελλάδος”.
Διαβάστε ακόμα
- Γιαννακόπουλος: “Απόψε τελείωσε η φετινή χρονιά και αρχίζει η επόμενη…”
- Αταμάν: “Πόσοι Έλληνες παίζουν στον Ολυμπιακό; Όλοι ψεύτικοι: Ουόκαπ, Βεζένκοφ, Ντόρσεϊ…”
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.