Αλεξάντερ για ΠΑΟΚ: “Πάντα στόχος η κατάκτηση τίτλων, ενθουσιασμένος για Τρινκιέρι”

2026-06-22T19:51:33+00:00 2026-06-22T19:56:25+00:00.

kostaspara

22/Jun/26 19:51

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Κάιλ Αλεξάντερ τόνισε ότι στοχεύει πάντα στην κατάκτηση τροπαίων, ενώ δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του, για το ότι θα συνεργαστεί με τον κόουτς του ΠΑΟΚ, Αντρέα Τρινκιέρι.

Του Κώστα Παρασκευόπουλου / info@eurohoops.net

Την Παρασκευή (19/6) ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Κάιλ Αλεξάντερ, με συμβόλαιο δύο ετών.

Ο 29χρονος Καναδός σέντερ μίλησε στην ιστοσελίδα των «ασπρόμαυρων» και μεταξύ άλλων ρωτήθηκε για τους στόχους του, τονίζοντας ότι είναι πάντα η κατάκτηση τίτλων.

Ο Αλεξάντερ σχολίασε σχετικά: «Η κατάκτηση τίτλων είναι πάντα ο στόχος και θέλω να είμαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να το πετύχει».

Παράλληλα, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του, για τον νέο προπονητή του, τον Αντρέα Τρινκιέρι: «Είχα κάποιες ευκαιρίες να αγωνιστώ για τον κόουτς Τρινκιέρι στο παρελθόν και ενθουσιάστηκα που μου δόθηκε άλλη μία. Έχω ακούσει εξαιρετικά λόγια τόσο για τον ίδιο ως προπονητή όσο και για τον σύλλογο».

Αναφορικά με τις ικανότητες που διαθέτει στην άμυνα, ο Αλεξάντερ επισήμανε: «Ναι, θα έλεγα ότι είμαι ένας αμυντικός «πυλώνας». Μπορώ να μαρκάρω όλες τις θέσεις από το 1 έως το 5, διαθέτω εμπειρία από το υψηλότερο επίπεδο και έχω μια υποτιμημένη ικανότητα στο σκοράρισμα. Είμαι ομαδικός παίκτης και αυτό που θέλω είναι να συμβάλλω στις νίκες της ομάδας».

Τέλος, ο Καναδός σέντερ έστειλε ένα «μήνυμα» και προς τον κόσμο του ΠΑΟΚ: «Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε. Εκτιμώ θερμά την υποδοχή που έχω ήδη λάβει. Είμαι ευγνώμων που αποτελώ μέλος αυτού του συλλόγου και εύχομαι να χαρίσουμε σε όλους μια όμορφη και συναρπαστική σεζόν».

Διαβάστε ακόμη:

Δείτε ΕΔΩ τα τελευταία νέα

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×