Του Γιάννη Ράμμα/ irammas@eurohoops.net
Μετά από τη νέα τηλεοπτική πλατφόρμα ιδιοκτησίας Γιάννη Αλαφούζου ήρθε κι η νέα “στέγη” για τη GBL. Ο… πλειστηριασμός βρήκε τον όμιλο ΣΚΑΪ να αγοράζει τα τηλεοπτικά δικαιώματα αντί €21.050.000 μέχρι το 2029.
Το ποσό θα μοιραστεί κατά €6.350.000, €7.350.000 & €7.350.000 ανά χρονιά. Ο ΕΣΑΚΕ έχει το δικαίωμα να βγει ξανά στην αγορά την τρίτη χρονιά, αλλά κι ο όμιλος ΣΚΑΪ να τη ματσάρει.
Η απόφαση ήταν ομόφωνη (14-0) στο ΔΣ του ΕΣΑΚΕ.
Η GBL έπαιζε αποκλειστικά στα “παρκέ” της ΕΡΤ από το 2020.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.