Φελντέιν: “Να το ξανακάνουμε στο ΣΕΦ”

2016-05-22T20:33:37+00:00 2016-05-22T20:33:37+00:00.

admin69

22/May/16 20:33

Eurohoops.net

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Τζέιμς Φελντέιν τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να εμφανιστεί έτοιμος ώστε να ξανακάνει το break στο ΣΕΦ.

Της Eurohoops team/ info@eurohoops.net

Ο Τζέιμς Φελντέιν τόνισε ότι ο Παναθηναϊκός θα πρέπει να εμφανιστεί έτοιμος ώστε να ξανακάνει το break στο ΣΕΦ.

Λίγα λεπτά μετά το συγκλονιστικό φινάλε στο ΟΑΚΑ, ο φόργουορντ των “πράσινων” δήλωσε: “Δεν ξέρω τι έγινε. Μπήκαν δύο μεγάλα σουτ, δύσκολα σουτ. Ένα από τον Μήτσο και ένα από τον Σπανούλη σε καλή άμυνα. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να πάμε στο ΣΕΦ και να το ξανακάνουμε”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×