Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Την Τετάρτη (6/9) συνεδρίασε το ΔΣ του συνδέσμου. Ακολουθεί η σχετική ενημέρωση: “Στην σημερινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΑΚΕ συζητήθηκε η πρόταση που έχει καταθέσει η ΕΡΤ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των 11 ΚΑΕ της STOIXIMAN.GR Basket League. Απόφαση δεν λήφθηκε. Την επόμενη εβδομάδα ο πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΑΚΕ θα έχουν νέα συνάντηση με τους εκπροσώπους της ΕΡΤ.
Επίσης, ομόφωνα αποφασίστηκε η ανανέωση της συνεργασίας με την εταιρία Metlife για την ασφάλιση των παικτών και με το πρόγραμμα Sunergy για την τεχνική και στατιστική ανάλυση αγώνων και παικτών”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.