Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net
Αναλυτικά τι είπε ο προπονητής του ΠΑΟΚ στην κάμερα της ΕΡΤ:
“Θεωρώ ότι η επιθυμία να κερδίσουμε αυτό το ματς ήταν μεγάλη. Βρήκαμε ρυθμό, το σκορ μας αδικεί, θεωρώ ότι λόγω εμφάνισης θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερη η διαφορά, κάποια άστοχα σουτ δεν μας βοήθησαν να την πάρουμε.
Την χρειαζόμασταν αυτήν την νίκη, την ψάχναμε, ήρθε σε ένα μεγάλο παιχνίδι. Συγχαρητήρια στα παιδιά”.
Κάνε το
την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.
