Παπαθεοδώρου: “Χρειαζόμασταν τη νίκη στο ντέρμπι”

2017-11-11T19:42:39+00:00 2017-11-11T19:42:39+00:00.

admin69

11/Nov/17 19:42

Eurohoops.net
BASKET LEAGUE / Ёϊ - QǓ (֙ԏÑVɁ: MOTION TEAM)

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google

Ο Ηλίας Παπαθεοδώρου έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του ΠΑΟΚ για τη νίκη στο ντέρμπι με τον Άρη, υπογραμμίζοντας πόση ανάγκη την είχε η ομάδα του.

Της Eurohoops Team/ info@eurohoops.net

Αναλυτικά τι είπε ο προπονητής του ΠΑΟΚ στην κάμερα της ΕΡΤ:

“Θεωρώ ότι η επιθυμία να κερδίσουμε αυτό το ματς ήταν μεγάλη. Βρήκαμε ρυθμό, το σκορ μας αδικεί, θεωρώ ότι λόγω εμφάνισης θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερη η διαφορά, κάποια άστοχα σουτ δεν μας βοήθησαν να την πάρουμε.

Την χρειαζόμασταν αυτήν την νίκη, την ψάχναμε, ήρθε σε ένα μεγάλο παιχνίδι. Συγχαρητήρια στα παιδιά”.

Κάνε το Eurohoops.net την Αγαπημένη σου πηγή για Μπασκετική Ενημέρωση.

Google LogoΠρόσθεσε το Eurohoops στην Google
×